Ben jij een nieuwsgierige, verbindende Manager Bedrijfsvoering die eigenaarschap en lef toont en duidelijk is? Dan zoeken wij jou! Je maakt verschil doordat je bij een organisatie met impact komt werken. Als Manager Bedrijfsvoering stuur je, in nauwe verbinding met het managementteam, op het ontwikkelen en realiseren van de doelstellingen van Ferm Werk. In de afdeling bedrijfsvoering worden financiën, informatievoorziening, P&O, facilitair en communicatie samengevoegd tot één nieuwe afdeling. Je geeft leiding aan alle 23 medewerkers van de afdeling. De vier grotere clusters binnen de afdeling (Informatievoorziening, P&O, Financiën en Facilitair) hebben een coördinerend adviseur als eerste aanspreekpunt. Je legt de nadruk op het goed faciliteren van de integrale managers door het zorgen voor de juiste randvoorwaarden, goede advisering en ondersteuning. Je bent als Manager Bedrijfsvoering lid van het management team en mede verantwoordelijk voor visieontwikkeling en beleidsuitvoering.
Een collega vertelt
"Lid zijn van ons Management Team is een unieke ervaring. De diversiteit aan collega's en de uiteenlopende onderwerpen die dagelijks op tafel komen, maken het werk dynamisch en inspirerend. We zijn een écht combibedrijf, waarin iedereen samenwerkt aan hetzelfde gezamenlijke doel: de ontwikkeling van onze inwoners centraal stellen. Het mooiste is dat we dit doen door gebruik te maken van elkaars kennis en expertise. Hier krijg je de kans om samen te bouwen aan een waardevolle toekomst voor onze gemeenschap!"
Dit worden jouw werkzaamheden
- Je geeft integraal leiding aan de (nieuwe) afdeling Bedrijfsvoering.
- Je ontwikkelt visie en beleid om de besturingsfilosofie integraal management effectief en efficiënt te laten functioneren.
- Je stuurt de professionalisering van alle disciplines van bedrijfsvoering aan, met de nadruk op Informatievoorziening en P&O.
- Je draagt de (financiële) verantwoordelijkheid voor de bedrijfsvoeringsbudgetten van de gehele organisatie.
Dit vragen we van je
- Werk- en denkniveau op WO-niveau
- Minimaal 5 jaar ervaring in soortgelijke functie
- Inhoudelijke kennis van minimaal 2 van de werkterreinen op gebied van bedrijfsvoering
- Uitstekende verbindende vaardigheden
- Communicatief vaardig
- Verandervermogen
- Resultaatgericht
- Pragmatisch
- Organisatiesensitief
Dit hebben we je te bieden
Ferm Werk biedt een werkomgeving waar iedereen zichzelf kan zijn en zich gewaardeerd voelt. Waar we elkaar inspireren, motiveren, verantwoordelijkheid nemen en feedback durven te geven. Je werkt samen met collega’s die verstand van zaken hebben. We streven naar een gevarieerde samenstelling van onze teams als het gaat om onder andere (arbeids)beperking, achtergrond, religie, geaardheid, gender en leeftijd.
We bieden goede arbeidsvoorwaarden met een marktconform salaris. Voor deze functie word je beloond in salarisschaal 13, conform cao SGO maximaal € 7.565,- bruto per maand o.b.v. fulltime (36 uur).
Fijne extra voorwaarden hebben we ook voor je bij Ferm Werk:
- Je werktijden zijn flexibel en dus in te delen op een manier die bij jou past.
- Woerden is je vaste standplaats, maar je hebt de mogelijkheid om thuis te werken.
- Naast je salaris krijg je een mooi Individueel Keuzebudget van 17,05% (Dit bestaat uit 8% vakantiegeld, 6,75% eindejaarsuitkering, 1,5 % levensloopbijdrage en 14,4 uur bovenwettelijk verlof dat omgezet is naar 0,8% salaris.) Die fijne extra’s spendeer je dus waar jij wilt.
- Jouw groei en ontwikkeling krijgt een boost met onze Studiekostenregeling.
- Je hebt een goed pensioen via ABP (Pensioenfonds voor overheid en onderwijs); één van de beste pensioenfondsen van Nederland.
- Ook is er collectiviteitskorting op je ziektekostenverzekering en overige verzekeringen.
Enthousiast geworden?
- Mail dan je CV en motivatiebrief uiterlijk 25 juli a.s. naar sollicitaties@fermwerk.nl ter attentie van Jannet Wiersma.
- Informatie over de functie kun je opvragen bij Guido Eggermont. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 0348-497936.
- De vacature staat tot uiterlijk tot 1 september open, maar in de tussentijd gaan we al wel gesprekken met kandidaten aan. Zo hoef jij, bij geschiktheid, niet te lang te wachten op een gesprek. Komt hier een goede match uit, dan kan het dus zijn dat de vacature eerder sluit.