Dyslexie Tekst formaat AAA

Vragen over Online aanvragen

Hoe weet ik of mijn aanvraag bij Ferm Werk is binnengekomen?
U ontvangt binnen enkele minuten na verzending van de aanvraag een e-mail ter bevestiging. De afzender van dit bericht is noreply@fermwerk.nl.  Als u het bericht niet in uw postvak van uw e-mailaccount kunt vinden, controleert u dan uw spam folder.
Heeft u geen e-mail ontvangen, controleer dan of u de online vragenlijst volledig hebt doorlopen. Als u de vragenlijst al heeft afgesloten kunt u opnieuw inloggen met uw DigiD.
Op de laatste pagina staat dat u klaar bent met het indienen van uw aanvraag en de vragenlijst kunt afsluiten.
Heeft u daarna geen e-mail ontvangen? Controleer dan een paar uur later, of de volgende dag, nogmaals uw e-mail. Wanneer u nog altijd niets heeft ontvangen kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer 0348-497000.

Als ik tussentijds stop met beantwoorden van de vragen, moet ik daarna opnieuw beginnen?
Vanwege privacy en veiligheid logt DigiD automatisch uit als er een kwartier geen actie is ondernomen op het scherm. Zolang uw inlog met DigiD nog niet is verlopen, kunt u de aanvraag meteen voortzetten. Als de onderbreking langer heeft geduurd, kunt u opnieuw inloggen. U kunt dan kiezen om verder te gaan met behoud van de eerder ingevulde antwoorden of een nieuwe aanvraag te starten.

Ik heb bewijsstukken ingeleverd. Zijn deze al ontvangen?
Als u de bewijsstukken heeft meegestuurd met uw aanvraag heeft u een bevestiging gekregen aan het eind van de aanvraag.

Ik wil bewijsstukken meesturen met de aanvraag. Welke formaten zijn toegestaan?
U kunt maximaal 20 bijlagen meesturen met de aanvraag.
U kunt documenten van het type ‘jpg’, ‘bmp’, ‘png’, of ‘pdf’ sturen.
De maximale omvang per bestand is 1Mb (verklein eventueel te grote bestanden).

Er is een storing in het systeem. Wat moet ik doen?
Wij adviseren u om het later op de dag nog eens te proberen. Lukt het dan ook niet, neem dan contact op met Ferm Werk.

Ik heb van mijn consulent een link ontvangen om een uitkering aan te vragen. Ik krijg de volgende foutmelding: "Er is gebruik gemaakt van een onjuiste link voor het opstarten van deze applicatie. De applicatie kan niet worden gebruikt.".
Neem contact op met uw consulent om een nieuwe link aan te vragen.