Een klacht? Laat het ons weten!

Onze medewerkers zetten zich elke dag in om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat er iets gebeurt waarover u ontevreden, boos of teleurgesteld bent. Het woord ‘klacht’ klinkt misschien zwaar, maar we bedoelen dat u het kunt melden wanneer u ergens ontevreden over bent. Klachten gaan altijd over de dienstverlening van Ferm Werk. Een reactie van ons op uw brief of vraag duurt lang, of u krijgt niet de juiste informatie bijvoorbeeld. Of een medewerker staat u niet prettig te woord. Allemaal zaken waar u een klacht over kunt hebben. Als dat zo is, dan horen wij dat graag van u. Dit geeft ons de kans om samen met u te kijken hoe wij het anders kunnen doen.

Er zijn verschillende manieren om ons te laten weten dat u niet tevreden bent. 

U bespreekt uw klacht direct.

Het is fijn als u uw klacht bespreekt met uw contactpersoon. Meestal is dat de beste, simpelste en snelste manier om het op te lossen. Onze medewerkers staan hiervoor open!

U vult het formulier 'Uw mening is belangrijk' in

Dit formulier kunt u gebruiken als u een opmerking of suggestie voor ons heeft, maar ook om uw ervaring met Ferm Werk met ons te delen. Vult u in ieder geval uw naam, telefoonnummer en e-mailadres in. zodat we u kunnen bereiken. Een cliëntnummer helpt ook, als u dat heeft.

Omschrijf in 'Uw reactie'

  • wat er is gebeurd
  • datum en tijd van de vervelende gebeurtenis
  • welke medewerker van Ferm Werk hier eventueel betrokken was.

Klik hier voor het online formulier.

Vindt u digitaal een formulier invullen lastig, of wilt u dat om een andere reden niet? Dan hebben wij bij onze receptie een klachtenformulier voor u liggen. U kunt uw klacht ook via de post aan ons doorgeven.

U neemt contact op met de klachtencoördinator

Als u het niet fijn vindt de klacht direct met de betrokkene of zijn/haar leidinggevende te bespreken, dan kunt u contact opnemen met onze klachtencoördinator: Ellen Mastenbroek. Zij is op maandag, dinsdag en donderdag bereikbaar via het algemene telefoonnummer van Ferm Werk (0348 - 497000). U kunt ook mailen naar klachten@fermwerk.nl

Hoe u uw klacht ook heeft ingediend, onze klachtencoördinator Ellen Mastenbroek neemt binnen 3 werkdagen contact met u op. U kunt dan uw klacht persoonlijk toelichten. En u bespreekt met haar wat er verder met uw klacht gebeurt.

Uw klacht wordt altijd veilig en vertrouwelijk behandeld. Betrokkenen zullen bijvoorbeeld alleen met uw toestemming op de hoogte gesteld worden.

In de wet staat dat wij uw klacht binnen 6 weken afgehandeld moeten hebben.

Ferm Werk heeft een klachtenregeling waarin staat hoe klachten binnen Ferm Werk worden behandeld. Deze regeling vindt u op de pagina Beleid en Regelgeving.

Bent u niet tevreden over het bereikte resultaat dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Nationale Ombudsman.

Heeft u hulp nodig bij het indienen van uw klacht, vraag dan vrienden of familie u te helpen. Ook kunt u contact zoeken met hulpinstanties van uw gemeente of de Rechtswinkel.